Wednesday 20 August 2008

Gülşen

Gülşen Foto Galeri

Resimler,Pictures

Müzikle olan bağlarını azaltıyor ya da koparıyorlar. Şarkıcının sahnedeki ışığını söndürdüğünü düşünüyorum. Beni müzikten uzaklaştıracak bir proje değil ama bir sinema filminde oynayabilirim.” Şarkıcı, yaptığı bestelerden birinin bir Alman filminde kullanıldığını da söyledi: “2004 yılında ‘Of Of’ albümünde yer alan, sözü ve müziği bana ait ‘Nazar Değmesin’ şarkısı, Alman yapımı bir projenin müziği oldu”.CNN Türk’te yayınlanan “Yaz Sohbetleri” programında Kürşat Başar’ın konuğu olan Gülşen, yeni imajını ‘iç sesini dinleyerek’ oluşturduğunu söyledi:”Ben iç sesimi dinleyerek hareket eden bir insanım. Başka birinin beni yönlendirmesiyle kıyafetlerimi ya da saçımı değiştirecek yapıda değilim. Çünkü onu taşıyamayacağımı düşünüyorum. Dış görüntüme de, söylemlerime de, saçıma da kendim o anki ruh halime göre karar veriyorum. 30′lu yaşların başındayım. Ruh halim daha bir farklı. Bu dış görüntüme de, şarkı sözlerime ve bestelerime de yansıyor. Modayı çok seviyorum ve takip ediyorum. 1-2 yıl sonra moda olabilecek şeyleri anlayabiliyorum.”Gülşen, birçok teklif almasına rağmen neden dizilerde oynamadığını da şöyle anlattı: “Yapmıyorum, çünkü yapan arkadaşlarımı görüyorum.

No comments: